Kväll

Hej alla!

Nu är jag vid datorn igen och då passar jag på att höra av mig till er! Just nu sitter jag här vid datorn och lyssnar igenom lite musik jag fått. Jag måste bara berätta att E.M.D's nya skiva faktisk är grymt bra. Lite så där "sitta vid datorn lyssna på musik" är det. Samtidigt läser jag runt på några av de bloggar jag dagligen följer, det är dock bara några stycken så jag blir snabbt klar.
Det är ju verkligen ett hav utav bloggar där ute och de flesta är faktiskt inte så speciellt jätte bra. Det är få guldkorn och när man hittar dem blir man glad. Just den senaste tiden har jag fastnat för: Top 4 av 7


Blondinbella: Jag älskar bloggen för att den är glamorös, kaxig och nr 1. Dessutom är det en underbar människa som verkligen inspererar många till att kämpa och utvecklas.


DennisM: En av de mest mode medvetna bloggarna som ständigt uppdaterar allt inom mode för killar. Delar med sig utav sina shopping tipps och är jätte trevlig! Dessutom får man följa med i modellernas värld och det är inte ofta man får göra det ur en killes perspektiv. Verkligen läsvärd!


Tobias-Grymt Rolig Person: Även detta är en grym modebloggare som delar med sig utav sina tipps och även vardag. Vi är väldigt olika i våra åsikter och det gör att jag tycker att det blir intressant läsning.


This is Natacha Peyre:
Natacha är mer poppis än någonsin just nu. Dessutom mer modemedveten än någonsin. Kan det bli en bättre kombination? Det bästa är att hon praktiskt taget knäcker folks uppfattningar kring bergreppet "bimbo". Hon är snygg, smart och tyvärr inte singel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0