stress

image447
___________________________________________________________

Panik! Fick just denna inbjudan till shopping/mode kväll den 15 Maj utav Ebba Von Sydow och vill så gärna hinna med att åka! Speciellt eftersom jag faktiskt har ne massa äranden i sthlm också som jag skulle kunna hinna med under dagen. Det blir ju en massa stora bloggare på plats och man kan mingla utbyta funderingar kring hur man kan förbättra sin blogg osv.
Dessutom får jag ta med mig en person och då blir det hela så mycket roligare. Problemet är att jag har så jätte mycket att göra att jag knappt hinner som det är. Men jag ska göra mitt bästa för att hinna. Skulle ju vara så roligt!

Kommentarer
Postat av: Ramazan

Fyfan Vedran vad ditt bloggande har tagit fart.. Inbjudan av Ebba von Sydow och grejjer. =D

2008-05-12 @ 19:24:21
Postat av: Lejla

Grattis, eller vad säger man :P haha.. fyfaan va roligt !.... hoppas du får en underbarkväll med alla bloggare:D kramkram

2008-05-12 @ 20:13:35
Postat av: blattesandra

men guuuud, blatte sandra här hehe
är så glad över dig nu miglar du och verkligen visar hur gorgerous du är !

2008-05-12 @ 20:52:36
URL: http://blattesandra.blogg.se
Postat av: Söderlund

Haha, fan vad skoj ! :D
Ebba von Sydow är lite som hon är
Men det kan nog helt klart bli en rolig
upplevelse! :) (Blev dock en ny blogg för mig, den andra serverns sida läggs snart ner)

Mvh / Söderlund

2008-05-12 @ 20:59:42
URL: http://ventux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0