Sommar

Jag är förälskad, i sommaren! Jag känner bara hur lycklig jag blir när solen är framme.
Plötsligt känner jag att jag lever. Ne det är verkligen så 2oo8.

Idag var Linda sjuk så jag fick möta upp Lejla istället. Vi två åkte upp och luncha och där träffa vi på Jonna som jag saknat så mycket under helgen. Även Beccis var och luncha med oss. Trevligt med lite comeback ändå!
Sen gick vi ner till skolan och låg och sola ute på framsidan. Jonna och jag fotade och fjantade runt mest, men Lejla och Beccis satt och skratta åt oss. Jonna gav sig på ett försök att härma mina skutt bilder som var i tidningen när jag skulle vara med i glasklart. Här är resultatet haha!



Sen kom Ramazan till skolan och vi gick alla ner till cafe vi 3 och köpte glass. Jag har blivit besatt utav en ny smak som dem har där och det är Marc de Champagne som är en nougat glass med just Marc de Champagnetryffelbitar. Underbar!



Så 2oo8, I know!

Kommentarer
Postat av: Jonna

hahaha! tack för mig på de där bilderna:P Men kul hade vi! :D Jag har saknat dig å Vedran :D

2008-05-12 @ 19:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0