Sommar

Hej Alla!


Har gått in i skolan nu, men ska snart ut igen. Helt sjukt fint väder är det.
Jag och några vänner sitter och tittar på resor veckan innan studenten. Jag känner att jag måste få komma bort om inte jag ska krocka in i väggen.  Självklart följer ni blogg läsare med på den resan också. Massa fina semester bilder.

På tal om bilder så är jag jätte nöjd med mode repotaget. Så nöjd att det blir ett till nästa vecka! Två tjejer är redan utvalada och det är Sofia Dahlgren och Anna Strand. Två tjejer med jätte fin stil båda två.  Det finns inte lika många killar att välja mellan, men några som har en snygg stil ska jag prata med. Eller rättare sagt två stycken.  När jag valt ut dem hör jag av mig här och skriver officiellt villka två det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0