scheena

Hej Alla!

Underbar dag, erkänn?
Har varit på musikal träning hela morgon. Det var hur kul som helst att bara ha sång. Det blir en sån härlig: "ja vi kan det här" stämmning.  Sen så gick jag Maria, Sanna och Camilla ner på stan och bara satt och prata om aööt möjligt..
Jag älskar dem där söta små musikal plupparna. 

Nu sitter jag hemma hos Alexander och Jenny är här också. Vi sitter och spånar kring midsommar och allt möjligt.
Ska dessutom försöka hinna göra klart deklaratiionen idag så jag blir klar med det också. Får visst storkovan tillbaka och det tackar jag för. Känns alltid skönt med oplanerade pengar, för dem får gå till oplanerade händelser.

Jag och Sanna satt och prata om härliga Stockholm idag. Vi båda är så stureplan att det inte är klokt vad vi gör här?
Men vad gör man inte för grease 2oo8?     Ne men ändå, jag vill så gärna flytta nu och inte behöva vänta. Jag längrar utav hela mitt hjärta,
Jag kom på mig själv idag, att jag saknar så många från mitt förra musikal gäng. Saturday Night :)
Emma , Anna, Anna, Helena och så många till som alla är så goa! '

Ne vet ni vad, har lite brottom nu ska bleka sönder håret,,,  Love me! Mean it!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig med=)

2008-05-03 @ 21:29:49
URL: http://emmaheden.bloggspace.se
Postat av: Helena

Ooh, saknar dig med! Vi maste se till att ses i sommar nar jag kommit hem. Eller kanske forsoka dra ihop en Saturday Night-reunion..?

2008-05-04 @ 11:26:52
URL: http://napok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0