Musikal

Hej Alla!

Vaknade nyss samtidigt som jag sjöng på en låt ifrån grease. Har fortsatt sen dess och längtar till träningen idag.
Jag tycker det är så skönt ibland även om det ibland känns tungt och jobbigt att repa så mycket. Men huvudsaken är ju att det hela blir bra och att den publik som kommer och betalar känner sig nöjda med vår show. Så darför är det viktigt att man ger sitt allt och är säker på det man ska göra. Idag har vi dansträning i en timme och sen sång i två så det är inte så länge som vi brukar träna.

Nu ska jag fixa mig och sen möta upp Lejla och åka ut till falun för att luncha. Sen som jag skrev tidigare ska jag klippa hennes löshår så att det blir lite uppklippt och passar in med hennes hår. Jag har även lite redovisningar idag som jag faktiskt känner mig peppad inför. MVG here I come!

image546

Kommentarer
Postat av: Anonym

du Calvin läste nytt ditt inlägg! Så pinsamt, vi snygga du kan börja med att skippa den fula frissan du har

2008-05-27 @ 11:06:21
Postat av: Merlyn

Är det inte du som...? Eller är det..? Äh jag vet inte. Ha det bra! :)

Kram Merlyn

2008-05-27 @ 14:53:12
URL: http://metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0