Mode

Tydligen är moderepotagen som varit här på bloggen väldigt omtyckta så det kommer en liten fördjupning.
Det är så att jag tillsammans med några vänner och även med åsikter ifrån företaget bakom bloggen valt ut fyra personer ifrån de moderepotage som varit tidigare. De fyra personerna kommer att få berätta mer om sig själva och mer om sin stil. De personer som är utvalda när det gäller kläder är Viktoria Lilja, Jacob Persson och Anna Strand.  Dessutom blir det en stor skospecial med Hanna Bergfeldt.

Det kommer att bli mycket fler bilder och mycket mer kläder. Vad har Viktoria Lilja på sig när det är middag med tjejerna? Hur ser Jacob Persson ut när det är Party? Vilka kläder väljer Anna Strand om dejt står på schemat?  Vad är det som är så speciellt med skor, Hanna Bergfeldt

Vad vill ni veta mer?  Kanske har ni en speciell fråga riktad åt just Jacob, Viktoria eller någon utav de andra?
Mejla just din fråga till: [email protected] 

image490

                                             
Foto: Jonna Andersson
                   

Kommentarer
Postat av: Lina Sundin

En fråga till Tjejen (Anna)

Varför plutar du med munnen på bilderna? Såg att du skrev att du får insperation utav Blondinbella, så vem härmar du, Calvin eller Bella?

2008-05-16 @ 15:58:54
Postat av: Lina Sundin

Lika så en fråga till Killen (Jacob)

Är det svårt som kille att vara modern? Jag tänker på att ni mest har jeans, t-shirt och då är det lätt att bara se all daglig ut. Hur gör du för att skilja dig ifrån mängden?

2008-05-16 @ 16:08:24
Postat av: Helena

Dem var jätte fin allihop!
Jag vill ju veta om deras hårfärg är äkta vara?
/ Helena

2008-05-16 @ 18:51:57
Postat av: ...

jag vill veta deras favorit märken när d gäller underkläder

2008-05-16 @ 20:34:34
Postat av: pontus

Fy fan va heta brudar. Singlar eller?

2008-05-17 @ 01:35:14
Postat av: Svar till Lina Sundin

Hej Lina! Kul att du vågade fråga, men jag vet inte riktigt om jag kan hålla med dig om att jag plutar med läpparna på någon av bilderna. Det är nog faktiskt så jag ser ut. Människor som känner mig vet att jag har läppglans på mig nästan 24 timmar om dygnet, och det gör att man verkligen lägger märket till mina rosa läppar! Vad beträffar "härmar" så måste jag säga att det är något som man gör medvetet, för det är ganska svårt att härma någon omedvetet, eller hur? Därför anser jag att jag varken härmar Bella eller Vedran. Däremot inspireras jag av deras personligheter. Hade bra Lina
/Anna Strand

2008-05-17 @ 21:02:36
Postat av: Anonym

grabben är cute !

2008-05-19 @ 08:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0