Min dag för dig

Okej, förlåt alla för den dåliga uppdateringen. Dumt utav mig.
Det känns bara lite svårare att ta sig hem för att skriva i bloggen när det är rena sommaren ute. Det skulle kännas otroligt löjligt att sitta inne dagarna i ända när man faktiskt har vädret på sin sida. Idag har jag dessutom haft fullt upp.

Dagen börja med att jag vaknade ganska sent då jag faktiskt också idag är ledig ifrån skolan. Jag tog världens längsta bad (2 timmar). Med badbomb, doftande olje kulor och skum medel. Underbart att bara få slappna av. Sen så hämtade mamma mig för en lunch på stan. Vi satt och prata och båda var helt på topp utav vädre. Åkte hem för att hämta min blekning och tog bussen hem till Sandra.

Sandra hadde börjat med att bleka sitt hår, men det räckte inte till så vi tog en promenad ner till stan med hårfärgen i och handla mer färg. Gick upp till vår kära big brother Monica och träffade hela Sandras familj. Bodin familjen är helt underbara allihopp och dessutom underhållande. Vi satt där jag, Sandra, Monica, Pia, Marta, Anna, Mannen, Linda, Doverdal och alla barn (5st). Så det var full show och massa spring. Där passade jag på att få mitt hår lite blekt. Är nöjd med resultatet.

Nu ska jag kika runt lite, svara på mejl och sen lägga mig för imorgon är det vardag igen.
image388

Kommentarer
Postat av: Marre

Fan va snyggt det blev :)

2008-05-06 @ 16:11:55
URL: http://massemarsipan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0