Linn Andersson

image459
  Foto: Jonna Andersson
Tryck för större bild

Grå Skjortklänning: MQ
Leggings: H&M
Lackpumps: Din sko
Armband: Eldopalen
Fotlänk: Guldfynd
Ringar: Arv


Favortiplagg:
tunika/klänning

Favorit märke :Inget speciellt

Favorit assecoar: Örhängen
Sommarens hetaste plagg: Ett ljust luftigt linne kanske

Din stil inspereras av: Folk på stan, tidningar och kanske tv men även olika bloggar.

Bästa köpet: Ett par mörkblå crocker jeasn som funkar till allt.          
Hetaste affären: Gina Tricot har mycket fint. Vera Moda tycker jag har snygga kläder till bra priser. 
Bäst klädda kändis 2007/2008: Christina Aguilera

Vad innebär mode för dig: Vet inte.

Beskriv din stil: Jag tycker inte jag har någon speciell stil. Köper det jag tycker är fint och trivs i.
Hur mycket spenderar du på shopping: Det varierar väldigt mycket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är detta? går hon ens på Falufri som dem andra?

2008-05-14 @ 18:22:46
Postat av: calvin

Nej det gör hon faktiskt inte. Det är Linn och hon spelar även huvudrollen (sandy) i musikalen jag är med i. (Grease)

2008-05-14 @ 19:04:18
URL: http://calvinbozic.blogg.se
Postat av: Maria J

Saaaandy! :)
eller ja, Linn! :) Så fin så... verkligen kanon outfit tyker jag...

Ses imorgon på repet!

Och till dig vedran, dina mode repotage är verkligen jätte bra och kul att läsa!

kramis

2008-05-16 @ 17:12:58
URL: http://mariajonasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0