kvällen

Heej

Har varit med Jenny nere vid metrpolen och fikat med Ronja, Mandana och Sandra. Vi satt och pratade om allt möjligt. Det käbbs hötte skönt att träffa folk man inte sett på ett tag och se att dem mår bra och har hittat rätt. Jag blir så stolt när jag ser att dem trivs i tillvaron och med livet.
Att träffa Ronja är så roligt, för båda är vi Stockholms fantaster och hur glad blir man inte utav att sitta och disskutera sådant  man tycker om.

Nu har vi planerat en gemensam picnick på måndag. Det kommer bli jätte mysigt och roligt. Hoppas att det blir jätte fint väder för annars har vi ingen plan B. Jag älskar att bre ut filten ute och sitta med goda vänner och kanske lite vin?
Ser ni hur jag tänker?  Goda vänner ute på en filt, fint väder, fin omgivning och vin! Det är så Stockholm och inte Borlänge. Ne jag är född för att leva i en sommrig storstad.   

Nej nu fortsätter kvällen med pinglorna. Så 2oo8 och ja, jag älskar er med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0