Kväll

Gokväll alla!

Sitter här än och trånar med mitt pluggande. Ja, jag vet jag tröttnar själv på mina upprepningar. Men det är nästan det enda jag gör nu för tiden. Var nyss ute och tog en rök paus och sms:de Bella för att boka in en fika nu när jag ska till Stockholm. Det är så kul att vara med människor som är målmedvetna och vet vart de ska! Alltid lika inspirerande.
Som vanligt har jag tok saknat Stockholm och hunnit tröttna på Borlänge tre gånger om. Tur att jag går i skola i Falun, lite avlastning ändå.  Men det går ändå inte att jämföra med enegin man får utav den vackra huvudstaden. Ne, Stockholm is gorgeous - and so am I, so why not liksom?

Imorgon bär det av till skolan igen, spännande, nja!  Sen kommer Jenny in och vi ska gå runt lite på stan och även hadde hon planerat lite shopping på Gina Tricot som nyss har öppnat där. Sen har jag sångträning på kvällen, villket alltid, eller nästan alltid är roligt.   Man lär sig alltid nåt nytt.


Love me!
image505


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0