Klar med allt

Nu är jag klar med allt, hela rummet och mig själv.
Provade ett nytt balsam idag också som var helt underbart, love it!
Just nu väntar jag på att Jenny ska sluta jobbet så vi kan planera vad som händer ikväll.   Min faster har kommit hem efter en resa och jag är lite sugen att gå förbi där också och hälsa på. Saknat henne jätte mycket.

Jag var dessutom ute på en promenad helt själv.  Jag hatar igenligen att visa mig ute offentligt utan att ha någon med mig. Men idag funkade det jätte bra. Inte för att jag har sociala problem men tycker bara att det är jobbigt att liksom traska runt ensam. Knäppt jag veet.

Fick en fråga utav någon som kallar sig för "Västerås":
"men jag har en liten fråga, som du kanske kan svara på i ditt nästa inlägg? jag har sett att på nästan varje bild du har, "drar" du ihop munnen? hehe. varför gör du det, och inte ler istället? ;)"

Svar: Det hela började som en rolig grejj. Jag ville ha ett eget uttryck på mina bilder och på skämt började jag med att "dra" ihop munnen och höjja på ögonbrynen, och sen har det liksom följt med och blivit typiskt mig.   Att jag inte ler på bilder är nog bara för att så fort en kamera är frame så kommer rent automatiskt min pose min. Sen så trivs jag med den också så varför ändra.

image380

Kommentarer
Postat av: sarah sanneskär

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.394440
Vet inte om du sett den,Det har du säkert men det är alltid bra att vara på den säkra sidan ;)
Kram

2008-05-02 @ 03:08:34
URL: http://sarahsanneskar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0