Jacob Persson

image465
  Foto: Jonna Andersson
Tryck för större bild

Cardigan: H&M
T-shirt: Disel
Jeans: MQ Emilio
Skor: Nike
Jacka: Nike
Halsband/Kedja: Privat

Favoritplagg:
kofta, funkar till nästan allt.

Favoritmärke: velour

Favoritaccessoar: halsband

Sommarens hetaste plagg: linne

Din stil inspireras av: Blir inspirerad av folk jag sett på stan som har en skön stil, men även personer jag sett     i medier.

Hetaste affären: Det beror på vad för sorts plagg man är ute efter.
Bäst klädda kändis 2007/2008: har inte så stor koll.

Beskriv din stil: avslappnad och enket
Hur mycket spenderar du på shopping: det varierar mycket från månad till månad. Ibland är det knappt något och andra månader är det ganska mycket.


Kommentarer
Postat av: jessy

Oh My!
han var snygg!

Vad kostar han?

2008-05-14 @ 19:38:37
Postat av: calvin

Hej!

Jag håller tyvärr ingen auktion på bloggen så jag har inte någon koll på det :P
Men han kanske kikar in här och kollar vad folk tycker så lägg ett bud och kolla vad som händer. haha

2008-05-14 @ 23:06:27
URL: http://calvinbozic.blogg.se
Postat av: Andrea

Ja han va så där pojk söt.

2008-05-15 @ 00:03:04
Postat av: Lejla

jag betalar gärna en slant för han bara han var lite äldre, lite för ung för mig dårå.. men skönhet knäcker ju ålder :P hahahah

2008-05-15 @ 13:57:25
Postat av: calvin

Hahah Lejla. Du är så rolig :D

2008-05-15 @ 16:04:51
URL: http://calvinbozic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0