Hmm

image513


Bosnien gillar jag som jag nämnt tidigare. Självklart klappar hjärtat lite extra för hemlandet. 
Enligt undersökningen älskar vi ju alla Perelli, men tyvärr är jag säker på att det inte blir någon vinst för oss. Det kan jag nästan garantera. Inte ens nästan, utan jag lovar det blir ingen vinst i år. Men jag gillar dock både låten och henne.
Armenien är min självklara favorit i årets omgång. Gillar allt med henne, dock kunde tjejen varit mer tonsäker men jag förlåter henne pga dansen. Jag hoppas på detta bidrag och jag tror den kan växa på lördag när alla får höra den en andra gång.
Jag är dock lite förvånad över att så många gillade Ukraina. Det var ganska tydligt att hon kopierat Perelli till max. Speciellt eftersom hon från början hadden en rosa klänning och det hela slutade med en fransad kort klänning i silver. Undrar vart den iden kom ifrån?

image514

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0