Hemma

Har just kommit hem. Så skönt att allt med denna dagen är avklarat. Mest av allt är jag glad för att allt har gått så bra som det gjort.

Imorgon blir också en händelse rik dag så jag har jätte mycket i skolan som ska bli klart. Sen ska jag dessutom skriva klart mode repotaget och klippa och klistra all text och sen är det ju fotografering för dem som ska vara med.
Jag borde anställa folk som sköter det där med klippa och klistra men det är lika bra att jag gör det själv, så jag blir nöjd.

På kvällen är det film kväll hemma hos våran Big Brother Monica. Ska bli jätte mysigt och jag antar att det blir en massa skratt och flamms. Har svårt att tro att jag och Sandra kan sitta och titta på en film i lugn och ro.
Ronjas kärlek kommer kanske och hällsar på också. Ska bli kul o träffa Joel eftersom hon pratat så mycket fint om han.  Kanske vi får äran att ha upptagna Jenny med på kvällen också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0