Hello

Nu har jag o Jenny varit ute på promenad. Villket var trevligt.
Vi till och med tog oss tid för att lära oss dansen till Hero med Perelli. Bara för skojjs skull. Det var helt galet så 2005.
Just det där med två steg fram kors med bena och upp med handen samtidigt som du rör armen ifrån hjärtat och kastar iväg en liten seger pose. Ni skulle varit med hörrni.

Igentligen hatar Jenny Eurovision men jag tvinga henne verkligen. Hon har till och med fått min favorit låt på hjärnan. (Armanien - qele qele)
Den dansen behöver vi nog inte ge oss på, lite för mycket för oss pryda. Men dock så 2oo8.

Imorgon är det falukalaset. Det ska bli lite roligt faktiskt.
Inte just falukalaset grejjen men det var länge sen vi hittade på något allihopp. Sen dessutom får jag träffa en utav mina läsare. Han heter Robin och ska vara med oss imorgon. Jätte trevlig verkar han vara.
Bilder ifrån morgondagen kan lovas.

Love us.
image512

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0