Hej

Nu sitter jag hemma och pluggar med hjälp utav Jenny!  Vi var just ute på en promenad och sen förbi hemma hos henne. Tog en promenad tillbaka till mig för att få ännu mer chans att njuta av vädret.
Det känns mycket lättare att plugga när man väl fått lite frisk luft. Även om vi mest rökte på vägen så tror jag att en och annan syre dunst hann in i oss.

Idag i skolan var det en helt underbar dag. Det har varit jätte mycket drama utan att nämna för mycket. Vill inte skriva allt för att det påverkar andra människor än mig och det vill jag inte utsätta dem för.
Men för att ta den lite anonyma verisionen.

Allt har sett ganska bra utåt. Vi har klackat lika glatt i skolan och genom matsalen som vanligt. Men sanningen är att det varit jätte mycket konflikter en större del utav denna termin. Många dolda bråk och en hemsk stämmning.
Jag har själv känt ibland när jag kommit hem att jag bara vill lägga mig ner och skrika ut för att det tagit så mycket på en. Det har varit grupp uppdelningar och det har varit fighter. Mycket ord och mest av allt många "jag tror den sa så". Men idag fick det vara nog. Det har vi nog alla haft på känn, att det bara får räcka och att allt är på gång att spricka. Det mesta blev löst idag och alla fick chans att prata om sina känslor osv. Det är verkligen helt underbart.

image504

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0