Heej

Hej Alla!


Jag har lite brottom så jag skriver lite snabbt.
Har varit och lunchat med Lejla, Linda, Beccis och Jonna. Det blev Kina buffe idag och vi hadde jätte trevligt.
Blev sen till min redovisning så jag stressade in till skolan och var försenad men är äntligen klar nu!  Det gick hur bra som helst och jag räknar faktiskt med MVG även där.  Redovisningen var till engelska B och jag fick prata om hur livet i England är och i London. Berätta om egna erfarenheter och dra jämförelser mellan allt där och i Sverige. Även så tog jag upp hur man firade julen där och lite andra högtider.

Nu ska jag stressa tillbaka till stan och fortsätta va me mina pinglor.

Vi hörs senare !

Kram


Hittade en bild från helgen på skol datorn.
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0