Heeii

Nu är jag hos Alex. Det är rena kaoset då jag och Jenny försöker bli klara samtidigt.    Jag älskar när det är lite smått kaos, när ingen vet vad som ska hända. Alla bara ringer runt till allt och alla och kollar vad som händer.
Jimmy och Marc är också här och dem sitter mest och retar Jenny som precis tagit sönder sitt nyinköpta hårspray.
Vad som händer ikväll är det absolut ingen som vet, och då blir det som allra bäst.
Sandra slutar jobbet kl 11 och då får vi se hur vi gör. Doverdal, vart håller du hus?

Alla ni läsare som undrar varför jag skriver frågor åt folk i bloggen. Så är svaret att mina vänner nu för tiden håller mer koll på mig genom min blogg än genom telefonen. Så dem ringer och säger att vi kommer dit och dit och jag funderar hur dem vet var jag är. Och bloggen är alltid svaret.
Ganska roligt faktiskt.

Jag hör av mig lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0