Header

Hej Alla!

Nu är headern äntligen tillbaka. Jätte nöjd är jag då det kännts lite tomt.
Jag har även pratat och beställt en ny designe som kommer bli hur bra som helst.  Verkligen så sommar 2oo8.
Jag tänker stort med färger i sommarens tecken och massa blider på mig, kan det bli bättre? Tror inte det.
Redan nu känner jag lyckan över den fortfarande obeffintliga designen.   Jag hoppas ni hänger med på den resan.
Bloggen har tagit fart och mer ska den få. Jag tänker även här stort och exklusivt.  Det är ni läsare värda så länge som ni följt mig.

Imorgon kommer jag även fota (eller inte jag, men jag är med ) tre av dem som kommer vara med i det fördjupade mode-repotaget. Ska även boka foto tid med den fjärde. Repotaget kommer så fort jag är klar med allt och alla fyra är fotade och klara. Det kommer bli kanon känner jag.  Uch hatar ordet kanon men kan inte sluta använda det.

Nej vi hörs imorgon alla, för ni är väl med då också?


image553

Kommentarer
Postat av: merlyn

Japp!! så äre.. Skönt att äntligen koppla vart jag sett dig. haha

Kram Merlyn

2008-05-27 @ 23:51:07
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0