Härlig dag

Idag har jag haft världens skönaste dag. Vaknade precis lagom och åkte till skolan för att möta alla på lunch.
Sen så satt vi där och bara tog det lungt och till sisst blev det en promenad ner till centrum för att kolla in ny öppnade Gina Tricot butiken. Det såg grymt snyggt ut och jag såg att Linda som var med i samma musikal som jag jobbade.
Efter det blev det en fika med Lejla och Linda. Som vanligt en massa prat om framtiden och ännu mer skvaller om allt.

Tog bussen hem och fixade upp mig, tog en promenad med pappa till faster. Där blev det lite fördelsedags fika då farbror fyllde år. Satt där och prata om allt möjligt och min kusin var också där. Nu är jag hemma och ska planera kvällen då jag vägrar vara hemma när det är så fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0