Hallu

Men Hej alla!

Jätte roligt att det blivit en ökning på bloggen igen, ganska stor också. Vet dock inte vart ifrån jag fått publicitet men jag tackar. All PR är bra!

Kommer hem ifrån musikal träningen nu och är rätt slut. Inte för att det var jobbigt eftersom det bara var sång. Men jag har inte varit hemma på hela dagen så jag känner mig lite så där "äntligen hemma" slut.
Stämmorna på en av låtarna ur musikalen vart jätte bra och jag är så nöjd med dee. Efter det satt jag och några kvar utanför maxim och pratade om ni vill inte veta vad. Men roligt var det!

Nu tänkte jag titta på tv om jag hinner. Har lite att plugga inför en redovisning imorgon. MVG here I come!

Just nu tittar jag även igenom alla bilder ifrån dagen. Hadde en ego-moment på bussen då jag satt och tog en massa bilder. Nu tänker ni: Vad divigt, störande.
Men sen när vart det fel att älska sig själv?

Här kommer lite bilder ifrån dagen.


Kommentarer
Postat av: Jocke

ehh, jag gör detsamma jag! :D Ha det bra!

2008-05-27 @ 22:08:37
URL: http://laang.blogg.se
Postat av: Merlyn

Du sökte inte till idol i år?
Kram Merlyn

2008-05-27 @ 23:15:20
URL: http://metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0