Hallå

Hej!

Jag har precis vaknat. Eller innan dess var jag på musikal träning, vi hadde dans.
Det var verkligen den roligaste dans träningen vi haft, det känns jätte bra. Trots paniken jag fick när vi skulle göra övningar på diagonalen och det vart min och Marias tur att göra en grej och jag bara låste mig. Jag verkligen tok vägra att gå över golvet. Men sen så flöt allt på och efter allt tog vi oss en glass och prata. Mamma kom och hämta mig och vi åkte ut till Romme Kiosken och åt en till glass. Åkte hem och jag sommna.

Nu har jag vaknat och ska se till att ducha och göra mig i ordning. Ska nämligen förbi vid Jenny då hennes syster och flickvän är på besök. Sen får vi se vad som händer. Jag antar att det blir en del bilder till er sen.

Nytt på mode fronten är att jag ska ha ännu en tjej med i repotaget och det är Linn Andersson som spelar huvudrollen Sandy i musikalen grease (BMT).  Än så länge är inte alla killar riktigt klara, men så fort jag vet så får ni veta.

Linn Andersson

Kommentarer
Postat av: Helena

Synd att du inte kom förbi hos Jenny till slut, väntade på dig ju ;) Det får väl bli nästa gång vi är på besök :).
Kram/Helena

2008-05-12 @ 14:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0