Godmorgon

Hej Alla!

Ny dag med ny energi får jag lov o skriva. Denna dag har jag hunnit ducha och börja göra mig i ordning som vanligt.
Jag sitter nu också som vanligt och skriver här medans jag låter håret självtorka. Ska snart åka iväg till skolan och plugga till redovisningen jag och Beccis har. Det kommer gå bra, det vet jag!

Sen ska jag vara med när Jonna tar korten på Anna och Viktoria till mode-repotaget! Vill se så bilderna blir bra och att dem passar in. Efter det är det lunch med tjejerna och sen tillbaka snabbt till skolan och förbereda mig inför den andra redovisningen och ideal. Den kommer att gå grymt bra!
När det är klart ska jag tillbaka ut och se hur det går för Jonna som då ska fota Hanna inför hennes del utav moderepotaget. Sen hörrni, är jag nästan ledig för dagen.

Jag hör av mig före/efter lunch-

Hoppas ni får en jätte fin dag ute i sommaren.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vill läsa fler och bra bloggar. Finns massor, men bara vissa som man fassnar för. Dem som har det där lilla extra!

Kan du hjälpa mig med att skriva din/dina favorit/läsvärda bloggars bloggadresser till mig?!

Kankse är det din blogg?

2008-05-28 @ 07:27:39
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0