Godmorgon

Godmorgon alla läsare.

kl är nu 8 och jag har varit vaken ett tag och pluggat inför alla mina muntliga redovisningar. Jag är redo känner jag.
Igår var hos big-brother Monica och vi fick träffa Ronjas kille som kom och hällsa på ifrån Stockholm. Jätte trevligt var det.  Joel verkar vara grymt bra för våran Ronja. Det vart massa skratt och prat. Ganska lugn kväll ändå.

Idag känner jag att jag antagligen kommer att få stressa ijäl mig så jag har massa bokat i skolan som jag verkligen inte kan missa. Men är samtidigt inbjuden av Ebba Von Sydow på mode kvällen i Stockholm. Så jag har mycket att hinna med och lite mindre tid. Hinner jag till Stockholm eller inte? Hmm.
Efter modevisningen på Top Shop som håller på till 23:30 bjuder dem även in till efterfest med alla bloggare och veckorevyns personal på baren Nox. Roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0