Godmorgon

Då är jag vaken igen. Har just duchat och sitter här nu för att invänta att mitt hår ska torka. Är lite emot föning så jag får väl gott sitta här då. Idag blir en roligt dag, för idag kommer mode repotaget!
Jag ska försöka skynda mig in till skolan för att hinna med så mycket som möjligt. Har en redovisning idag där jag faktiskt ska prata om min blogg. Ska bli roligt.

Sen ska jag som nämnt träffa dem som ska vara med i repotaget och gå igenom frågorna och sen ska dem alla fotas. Fotograf idag blir Jonna Andersson igen, tycker hon är så duktig så varför inte?
Och dem som ska vara med är alltså: Sofia Dahlgren, Anna Strand, Jacob Persson, Linn Andersson och Joel Nordström. Det blir nog jätte bra för det känns som att jag fått en bra kombination.


Den här bilden är så 2oo8
image452

Kommentarer
Postat av: Jonna

men va goo du är då :)

2008-05-14 @ 23:28:32
Postat av: m

vad är det som är "så 2008" med bilden?

2008-05-17 @ 23:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0