falukalaset

Uch villken kväll det var. Jag var verkligen superladad redan långt innan det hela var igång och såg det som en chans att träffa alla vänner man inte sett nu när man pluggar dygnet runt.
Sedan kom dagen och fler och fler hakade på och vi skulle bli jätte många. Som vanligt var jag jätte stressad utav allt och sen alla redovisningar i skolan gjorde inte saken bättre.
Jag och Linda tentade av massa saker och det gick dessutom jätte bra villket gav mig ännu större sug att fira.

Jag är igentligen jätte emot rena fyllor och tycker väl att det är roligt rent socialt men jag gillar inte själva supa tills man stupar idiologin. Men sak samma. Det var jätte gott vin och det blev för mycket för mig. Mådde jätte dåligt och kände mig som en riktig fjortis.  Efter att jag börjat må bättre började vi mingla runt.
Träffade jätte mycket trevligt folk som kom fram och kände igen mig från tv och sånt tycker jag är kul.

En stor del utav kvällen gick till att prata om alla missförstånd och sura, arga och unödiga saker man säger i stundens hette.  Och det var skönt att bara vara med dem som känner en istället för folk som tror att dem skapa en åsikt om allt utan att ens förstå sig på problemet.  Sak samma.
Kvällen slutade jätte bra ialla fall och med trevligt folk. Det var ju tur!





Kommentarer
Postat av: Christoffer, da man!

Haha, skön bild på dig, Sofia och Kjerstin! ^^

2008-05-24 @ 18:54:06
Postat av: Anonym

KOMMENTERAT SOM JAG LOVADE:)

2008-05-25 @ 16:54:20
Postat av: sofia

Snygg bild på dig mig och kjerstin, du lovade ju att lägga upp den och det gjorde du :) hoppas allt är bra med dig, och att det går bra med showen :)
kram kram / sofia carlsson

2008-05-26 @ 20:22:34
URL: http://taidernutt.blogg.se
Postat av: Kjerstin

- Åh vilken snygg bild haha

2008-05-26 @ 23:59:44
Postat av: calvin

Svar till Christoffer, Kjerstin och Sofia: Visst var den :)

2008-05-27 @ 00:17:35
URL: http://calvinbozic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0