:)

Eftersom jag sovit under dagen är jag jätte pigg nu så jag tänkte passa på och uppdatera lite. Jag har fått lite frågor kring min header som inte är kvar och den är på väg, jag lovar!
Jag har faktiskt även funderat på en ny designe, så jag får kolla upp det med Sara som har hand om det! Tänkte lite nya färger och så.

Den här helgen har verkligen varit tuff och det är skönt att den är över. Det har varit mycket med musikalen och man känner att man inte riktigt räcker till åt alla håll. Det värsta är ju att man känner att man tappar energin och det är det värsta jag vet. Men jag vet också att det blir bättre så fort skolan lugnat ner sig. Veckan som kommer nu kommer speciellt bli riktigt tuff då det är sissta veckan man har att göra klart allt i skolan. Samtidigt har jag lite annat att göra också, men det ska nog gå bra. Jag kör tills kroppen säger stopp och det gör den inte.

Jag ska lägga mig nu, lyssna på musik och försöka sova så jag kommer upp imorgon.
God natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0