Dagen

Vaknade upp och hadde ett par möten att klara av. Det gick ganska snabbt.
Tog tåget hem ( får inte säg vart jag var, kontrakt ni vet ) och mötte Jenny vid tåg station. Det blev en runda på kulpolen eftersom jag lovat Jenny att vara hennes personliga shopper. Jag hitta en massa sommar kläder åt henne och lite produkter åt mig. Jag älskar produkter!
Vi tog oss en lunch på kupolen, eller snarare middag och fortsatte med att shoppa hår färg åt oss båda.
Sedan tog vi bussen ner till stan och hällsa på Sandra som jobba och efter det en tur till SVEA gym på Metropol.
Det blev 40 minuters solning och ja, vi är återigen sönder brända. Jag bara undrar hur jag ska klara av ännu en natt där jag inte kan sova för att allt bränner.  Men vill man vara fin, får man lida.... ja ni vet ramsan.

Nu ska jag ducha göra mig iordning och sen fortsätter dagen/kvällen/natten? 
Vi ska möta Louise på stan och prata lite. Kolla med Monica om hon har lust att fixa vårat hår. Gå förbi Alex.
Och sen kanske vi våldgästar Doverdal. Resten av kvällen ska bli spontan.   Vad händer? Som Sandra älskar att säga.

image381

Kommentarer
Postat av: västerås

ville bara tacka för svaret! och en rolig blogg! hoppas idol har gått bra

2008-05-02 @ 20:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0