Brolle

Pinsam fjant som Malin i skolan skulle ha sagt när hon stör sig!   Det är precis vad jag tycker om Brolle!
Det ända han gjort sen körslaget började sändas på tv, är att klaga och över dramatisera precis allt.   Jag blir så trött på en del kändisar, om man ens kan kalla han för det, som klagar på allt som deras branch medför.
Ta smällen, gå vidare och sluta gnälla. 

Varje gång jag ser han i tidningen ryser jag i hela kroppen utav obehag och det gör jag ofta när jag ser en människa jag tycker verkar oärlig. Jag tror att alla hans dolda skandaler är ett rop efter hjälp.
Hjälp att nå en högre karriär. Jag tror att han så snabbt som möjligt vill marknadsföra sig själv innan hans stjärna slocknar. För det vet vi alla att den en gång förut redan gjort och det hela sluta med att han satt och spela sin enda hitt på silja line kryssningarna. 

Nej vill man nått då får man ta och kämpa rättvist, istället för att böla till sig uppmärksamhet. Fjant!

image437

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte för att jag tar någons parti.. men har du tänkt på att kvällstidningarna har en förmåga att vinkla en del? Jag tycker han är ursöt.. fast jag har inte sett körslaget så jag vet inget om han, kanske har jag fel!? ;-) Kram på dig!

2008-05-12 @ 20:26:20
URL: http://luna1000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0