Anna Strand

image468
  Foto: Jonna Andersson
Tryck för större bild

Skinnjacka: H&M
Skarf: Twist&Tango
Jeans: Monki
Pumps: Din sko
Väska: Arv
Örhängen: Farmors
Armband: Gina Tricot

                      

Favortiplagg: Ovesizeskjortan med skärp i midjan är en favorit som hängt med ett bra tag nu.

Favorit märke: Jag har nog inget, jag blandar så mycket!

Favorit assecoar: Skärp, i alla olika färger o former.

Sommarens hetaste plagg: Utan tvekan den korta skinnjackan, gärna med en liten axelremsväska till.

Din stil inspereras av: Människor med stark personlighet, som vågar ta för sig och sticka ut, vilket kan vara allt från gamla moster till blondinbella.

Bästa köpet: En blommig sjal som jag alltid använder.

Hetaste affären: Monki

Bäst klädda kändis 2007/2008: Elin Kling, om hon räknas.

Vad innebär mode för dig:. Jag tycker inte att mode går att definiera. Mode är för mig något individuellt som framhäver personligheten. Jag tror att alla människor har sitt eget mode, skillnaden är bara att en del plockar fram det och vågar visa det mer än andra.

Beskriv din stil: Oplanerad, och en salig blandning mellan gammaldags, klassiskt modernt & secondhand.

Hur mycket spenderar du på shopping: Det varierar väldigt mycket från månad till månad, så det är svårt att säga. Generellt så tycker jag inte att jag spenderar så mycket pengar på kläder. Beror lite på om nagellack och smink är inräknat.. ;D


Kommentarer
Postat av: Nikita

Vad fin hon var. Fint hår ju :)

2008-05-14 @ 19:58:10
Postat av: calvin

Visst är hon, och visst har hon :)
Då ska du veta hennes karisma, den slår allt :D

2008-05-14 @ 23:04:53
URL: http://calvinbozic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0