wunderschön

wunderschön, det var Elinas kommentar på min nya designe och jag kan inte mer än att hålla med!
Jag är grymt nöjd med den. Sara du är underbar!

Jag äskar att åka bort men jag hatar dagen innan. Det är verkligen så jobbigt att behöva tänka till två eller typ åtta gånger att allt som ska med är med. Sen att behöva välja kläder och sånt tar död på mig!
Sen hatar jag när håret alltid lyckas gå rent ut sagt, åt helvete, när man som mest vill få det att funka.
Så jag ska nog gå upp fyra inatt för då hinner jag ändra det ifall det inte går vägen första gången. Men sen är det skorna också! Jag vet inte villka jag ska ha. Kanske jag ska göra ett impuls val imorgonbitti? Men då finns risken att man sen står där när man väl klivit av tåget och tänker: Vart fan var hjärnan imorse? Då kära läsare blir hela dagen förstörd.

Sen så är jag så där allmänt instängd i mina egna tankar idag. Det är det där med tv-casting. Har aldrig gjort något sånt förut. Eller idol har jag ju provat på, men det är ju inte samma sak. Ska man vara lite så där extra "titta-på-mig" aktig eller bara lite dramatisk? Jag kan ju båda så det är ju inga problem direkt. Men kanske man ska verka lite seriös och pålitilig också? Men inte på samma gång som de tidigare alltenativen kanske!
Ähh jag tror jag bara ska gå in och va som jag bruka, det går hem ibland det med!

Nää nu ska jag titta i garderoben och se om jag hittar någont niice till imorgon!

image116 <--- Här är min casting imorgon

Kommentarer
Postat av: Mezgin

Lycka till!

2008-03-10 @ 11:39:24
Postat av: lilla my ;)

ändra du har ett stav fel ''Älskar** :P om man ska bli bra att skriva blogg så ska man se till att skriva rätt :P

2008-03-10 @ 12:56:09
Postat av: lilla my ;)

ändra du har ett stav fel ''Älskar** :P om man ska bli bra att skriva blogg så ska man se till att skriva rätt :P

2008-03-10 @ 12:56:54
Postat av: Anonym

SNÄLLA SLUTA SÄRSKRIVA HELA TIDEN

2008-03-10 @ 20:10:24
Postat av: frida

Damn. Var inte du med i "bästa barnkommun" för några år sen? :D

2008-03-10 @ 20:10:58
URL: http://lillfrida.bloggagratis.se
Postat av: emelie

vad är det för slags casting? vad castar ni för el vad man säger.? iaf lycka till=)

2008-03-10 @ 20:36:40
URL: http://msguldlock.tjejsajten.se
Postat av: Martina

Fint efternamn du har, riktigt juligt..;) hehehe

2008-03-10 @ 20:59:09
Postat av: Maria Vuitton

Ja verkligen juligt efternamn :)

2008-03-10 @ 21:05:01
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: emmy

hehe men hej du lille vän, så fika med blondinbella och casting, du tar dej då..=) hur går det med grease och allt då? stor kram hoppas du mår bra gullet

2008-03-10 @ 21:06:29
URL: http://www.emlanpemlan.blogg.se
Postat av: emmy

hehe men hej du lille vän, så fika med blondinbella och casting, du tar dej då..=) hur går det med grease och allt då? stor kram hoppas du mår bra gullet

2008-03-10 @ 21:11:01
URL: http://www.emlanpemlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0