villken dag det ska bli

Har just kommit ur duchen och tog mig en titt ut genom fönstret och såg att det snöar. Uch
Men sak samma ska mestadels vara inom hus idag. Idag är en stor dag för min skola då vi har gäster ifrån Frankrike, Italien och Namibia och ifrån en massa svenska skolor. Vi har något som kallas FN rollspelet då alla delas i grupper och representerar olika länder och deras åsikter. En stor sal med vakter, ordförande och allt på riktigt. Man måste till och med vara rätt klädd annars blir man tillsagd. Hur kul är inte sånt!
På kvällen är det en stor middag för alla deltagare och jag tillsammans med Louise Werf ska vara värd. Vi ska ta hand om alla och största uppfigften är att mingla, villket jag älskar!
Kommer nog hem sent ikväll då middagen är på kvällen men försöker blogga under dagen!

image131

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0