Uppsala

Okej hörrni!

Har varit och träffat Ramazan, Jenny och Louise. Vi satt och prata lite och sen fick Ramazan lite brottom hem.
Sen när vi alla kom på: Att vi bara älsk pajj så tog jag, Jenny och  Louise oss en promenad till Donken för att mätta oss lite då inget annat var öppet,   små städer ni vet.

Imorgon ska jag till Uppsala universitet för att kolla hur det funkar där och se vad som finns att erbjudas.
Har inte direkt någon koll på hur staden är då jag bestämt ska läsa vidare i Stockholm.
Jag kommer tyvär inte kunna blogga under dagen då jag har några möten och sen studiebesök som jag känner är viktiga att närvara vid.       Som vanligt vill jag tacka alla som kommenterar. Både de bra och negativa!  U rock bitches!

En viktig fråga som jag tycker alla ni ska svara på! 
Vad vill ni att jag skriver om imorgon när jag kommer hem?
Skriv ett förslag vid kommentar fältet så ser jag till att skriva ett riktigt maffig inlägg om just den ni är intreserade utav!


image128

Känner mig på bra humör så jag bjuder på detta: kram på er!

Kommentarer
Postat av: Helena

Du kanske redan har bestämt dig för Stockholm när det gäller studier, men Uppsala är verkligen den roligaste staden att plugga i - det är ett rikt studentliv där, minst sagt, plus att du kan cykla överallt och slipper köpa SL-kort för dyra pengar :).

2008-03-13 @ 14:36:22
Postat av: hassebagare

varför du inte är på flammingo och skakar rumpa tex?

2008-03-13 @ 17:34:08
Postat av: Mohammed

Jävla snorunge du borde ta och lära dig stava rätt om du nu ska ha en värdelös jävla fittfjortis blogg. Det stavas bråttom och småstäder särskrivs inte ditt jävla fitt inavel.

2008-03-13 @ 19:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0