Telefon

Jag bara älskar att prata i telefon i timmar. Har suttit och bara babblat i två timmar och 34 min och jag älskar det!
Kom på att jag glömde bloggen helt. Har dessutom glömt berätta att jag köpte en jätte fin tröja idag som jag bara älska. Shoppade inte så mkt i sthlm som jag tänkt så jag gjorde det här istället. haha

Det är några utav er läsare som undrat pga tidigare inlägg, om jag är för skönhetsoperationer.

Ja det är jag. Jag tycker att det är en fantastisk möjlighet att förbättre något man inte är nöjd med. Det finns massor med människor ute i landet och även världen som varje dag gråter floder pga deras "komplex-ställen" så varför inte vara för något som hjälper många människor till ett bättre liv.  Borde inte alla få känna sig vackra? Jag tycker det i alla fall. Många tycker att vi istället borde jobba på att förändra fixeringen och besatthetten utav att ständigt utvecklas och kämpa efter någon utseende mall. Men det är omöjligt att förändra något sådant tror jag, så är det inte lika bra att sticka in något, dra åt lite, och skära av lite. Så blir det bra sen lixom.
Sen tycker inte jag att botox och tex restylan är något att göra väsen för. Det är mer som smink fast ja, på sitt sätt



image124
Till och med hon som gör reklam för en "naturlig kräm" är jävla onaturlig och rätt fint åt-stramad.
Undrar vad det skulle kosta att få hennes nästipp? hmm.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Tjena! Ja, eller hur... Det börjar kanske till och med bli lite tjatigt. :P Men jag vill helst inte nämna folk vid namn...

Jag håller verkligen med om argumenten om skönhetsoperationer...!

Godnatt.

2008-03-11 @ 23:40:29
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0