Stockholm

Nu sitter jag här med Jenny och vi har nu bokat även hennes billjett till stockholm.  Jag ska ju spela in tv programmet då och kommer ha med mig några utav mina närmsta vänner.
Det blir Jenny, Linda, Ramazan, Lejla och Jonna än så länge. Det känns bra att ha lite stöd.
Ska försöka att göra lite ärenden medans jag är där, så dem får gå runt lite på stan själva medans. Men så shopping galna som en del utav dem är så löser sig även det!

Helt galet att vi ska åka med 7:52 tåget, det är så tidigt att jag vet knappt hur jag ska hinna göra mig klart. Får nog gå upp vid en 4 tror jag.  Kanske ska träffa någon blogg läsare också :)

Nu är det ju dock ett tag kvar innan vi åker ( 3:dje april ) villket även är min födelsedag! 20 år, hallå!
Gud känner mig lite väl gammal snart,  undrar om man ska fylla på med lite botox, då när vi ändå är på plats.

Sen  tänkte vi sätta oss ner och fira med lite god mat och en och annan champange flaska. Ska bli jätte trevligt.
Jag är jätte sugen på en ny sort som är lite dyrare, lite mjukare och bubbligare i smaken. Så fantastiskt!
Jag bara älskar dyra saker.  Det liksom gör att man svävar för en stund.

image168

Hmm jag o Jenny sitter och tittar på bilder på oss. Så kom jag på att jag lika gärna skulle kunna fylla överläppen lite nu när jag ändå är inne på botox banan. Varför nöjja sig med lite, när man kan få allt. Jag är så fyndig! Love me!



Kommentarer
Postat av: Anonym

kör du botox??? du är rolig du. ska du inte komma till sthlm 6 april o titta på vår konsert? hihi. kraam

2008-03-23 @ 20:34:56
URL: http://emmaheden.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0