okej

Hej Alla!

Har varit en okej dag. Trodde ärligt att jag skulle dö imorse när jag vakna. Jag var helt död då jag suttit uppe halva natten och pluggat.  Åkte till skolan och där hadde vi gemensam lunch med lite skvaller.
Börjar sakna Lejla och Linda lite för mycket. Hatar när folk är och reser och man sitter och bara väntar på att de ska komma hem. Lejla skulle komma hem nu i veckan och Linda får jag vänta på tills på tisdag.

I skolan idag har jag inte hafft så mycket lektioner, inte en enda faktiskt. Men har däremot pluggat på egen hand.
Håller även på att sälja iväg de sissta billjetterna till Club Heat som är nu på fredag. Känns som att dagarna är på tok för få och saker att göra är på tok för mycket. Men jag gillar det ändå, det värsta som finns är att bara sitta och vänta på att dagarna ska börja röra sig.

Idag får jag se vad som händer. Har egentligen kör träning idag. Men vet dock inte alls om jag kommer att hinna
med det då jag har tusen andra saker att göra. Måste möta upp Jenny om hon har tid och planera resten utav Club Heat försäljningen osv.    Läste Stina-Lee's blogg idag. Alltså jag har haft svårt att gilla henne förut. Jag försökte verkligen gilla hennes blogg men det gick inte. Det var inte så att jag hata den men jag liksom fastna inte. Som Blondinbella.  Första gången jag gick in och läste hennes blogg var jag fast. Men hur som helst idag tvinga jag mig att läsa igenom heela Stina-Lee's blogg och börja faktiskt gilla den nu. Den är helt okej.

Ikväll om jag hinner ska jag lista top 5 läs värda bloggar!     Återkomm då vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0