oh

Är hemma hos Monica nu, är väldigt slut efter dansträningen.  Det är faktiskt första gången jag inte kände mig nöjd efter ett rep. Blir så sur när jag inte förstår och dessutom inte känner att jag hänger med. Det värsta är väl ändå att jag inte kan sluta tänka på det. Så nu sitter jag med världens största vin glas fyllt med "I'l conte" (helt fantastiskt rött vin)

Alltså det är väl ganska bra att vara envis och villja lära sig, men att blir helt galen utav att inte förstå sig på osv, känns mest jobbigt faktiskt i nu läget. Men sak samma, ska dock försöka tänka på annat nu.
Det är så roligt att vara inne på Andrea's msn, för hon har verkligen en fjärde del utav sveriges befolkning på den. Så jag skriver åt henne just nu, lite roligt att sätta sig in i hennes roll och försöka vara trovärdig. haha

Nej nu ska jag läsa några bloggar, svara på lite mejl och sen umgås här med alla.

Kram
Vedran

ps: bjuder på en underbar sommarbild på vår egna Big Brother Monica ( som även är min blogg-manager)
image204


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0