ny desigen


Här är min nya designe och den görs utav den super grymt duktiga Sara.
Hennes as roliga och riktigt härliga blogg hittar ni på: Sara Wiiikström

Imorgon är en superviktig dag och jag ska upp kl 5 inatt och börja göra mig klar. Har ett par möten i Sthlm som jag ser fram emot och några som gör mig super nervös. Ska bli underbart att träffa Isabella (blondinbella). Mer nervös är jag för tv castingen som sker 14:00.
Vet inte om jag kommer att hinna att blogga under dagen, men skriver om hela dagen här så fort jag kommer hem. Massa bilder blir det och kanske en video uppdate?





image115

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nepp grekland!

2008-03-09 @ 19:38:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: amanda

för din information, design stavas utan e i slutet :)

2008-03-10 @ 22:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0