Musikal

Hej alla.

Idag har jag haft musikal träning och det gick jätte bra. Vi gjorde ett genomdrag och alla scener, sång o dans nummer börjar lika något faktiskt. Det känns ganska skönt att se att vi kommer någon vart.
Ikväll ska jag hem till faster och titta på tv och bara andas ut. Känns som att alla dagar bara rusat förbi eller rättare sagt alla nätter då jag nästa sovit bort de flesta dagar.

Pratade med Lindy i telefon idag och kände att jag saknat dig ( jag vet att du tujuvläser) jätte mkt.

Imorgon eller på tisdag kommer jag berätta lite om ändringar som kommer ske kring denna blogg. Ska nämligen börja skriva åt en annan sida och det känns jätte roligt. Berättar mer snart, jag lovar.

På torsdag fyller jag år ( 20 år, shiit ) och ska då också åka till sthlm och spela in tv programmet jag ska vara med i.
Dessutom hinna shoppa på stan och ha två möten, en lunch med vännerna och lite andas ut också! Men jag hinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0