musikal

Idag var jag en sväng till skolan men kände mig så jätte trött och eftersom det inte var några lektioner så åkte
jag hem ganska tidigt ändå. Har sovit ikapp alla timmar jag missat kändes det som. Maria väckte mig och bad mig möta henne på stan, vi skulle ju gå och titta på musikal idag. Ungdomsgruppen sätter upp djungel boken och hadde genre idag så vi från grease var bjudna. Dem var jätte duktiga. Finns en del stjärnor här i Borlänge ska ni veta!

Efter det skulle jag möta Jenny och vi skulle tillsammans ta en sväng förbi Rammas jobb och sen alla gå hem till Sandra. Men varken Jenny eller Sandra kunde så jag tog bussen hem. Träffade Xenia på bussen och vi åkte till ica för att handla lite. Sen tog vi en promenad till jax och hon tog bussen hem och jag satte mig vid tv:n ....

En ganska lugn dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0