Lunchen

Nähe det blev ingen tortelinigratäng idag, valde vårrullar istället.
Hmm, en ganska dispyt disskution utrbröt då jag sa att jag tyckte att Ramazans kyckling såg rå ut.
Några tyckte att så kan man ju inte säga för den är stekt. Men snälla man har väl tillräcklig förståelse för att
veta att jag inte mena att kyckling klubb jäveln är direkt avhuggen och serverad?  Ne så det utbröt ett tjaffs!
Och sen när någon säg till mig att så kan man inte säga! Jag hatar den meningen. Om jag sa det så är det väl möjligt? Det behöver inte vara korrekt men jag kan väl säga vad fan jag vill?

Kommentarer
Postat av: N00bmuS

har det sagts så kan det sägas så att säga

2008-03-10 @ 23:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0