lunch

Hej alla!

Har just kommit till skolan, var och luncha med Becca, Samira och Lejla.
Jag saknade dock Linda och Ramazan, känns inte riktigt komplett när dem inte är med.
Det är skönt faktiskt att ha sin lilla "grupp" som man umgås med. Känns ganska tryggt även om jag faktiskt inte alls ha något emot att göra saker själv. Älskar att åka till andra städer ensam och inte ha någon annan att tänka förutom sig själv. På det sättet är jag ganska självisk. Men det tycker jag också att alla borde vara. Vem kommer att hjälpa dig om inte du hjälper dig själv! Så enkelt är det.

Sjukt tråkigt väder, grått och trist. Tur att det finns färgklickar som jag som lyser upp dagen!

image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0