home

Hemma igen.
Det har varit en ganska okej dag. Det var rena sommar solen ute, men svin kallt.
Jag o Rebecca strösa mest runt på stan och njöt utav att solen kommit fram.  Skolan, ja där hände inget speciellt faktiskt. Det var som en repris utav alla dem andra skol dagarna bara att jag sakna Linda som är i Polen.
Och Lejla som åkt till Amstredam, men dem är snart hemma.

På måndag är det dags för min casting för TV programmet. Mer info om den kommer efter att jag kommit hem ifrån Sthlm. Jag ska passa på att gå runt lite och se om det finns något kul där att göra. Jag är inte alls nervös när det gäller castingen då jag har äran att ha med mig Isabella Löwengrip med mig. Jag tror att hon om någon kan få mig att prestera det bästa! Det är ju en jäkla fart i kvinnan!
 
Snart så kommer en kompis förbi här hemma och vi ska möta Blatte Sandra ( haha ifrån video bloggen ) och Dovedal på en skvaller stund. Kanske det blir en video blogg ikväll..    Eller?
Ne som jag bruka säga, vi får se vad vi bjuder på!  På fredag är det även dags för Club Heat i Falun och det är en utan
Sveriges största gymnasium fester. Jag brukar faktiskt föredra krogen. Men eftersom jag är med lite kring det hela så tror jag att det kommer bli värsta farten. 1200 billjetter och försäljningen går super bra!

Okej hörrni, nu ska jag se till att fixa till mig lite, jag ska ju trorts allt gå på stan i Borlänge och man kanske möter på två eller tre människor om man verkligen har tur. haha

Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0