Hemma

Har just kommit hem. Det var jätte trevlig tillställning idag, då jag nu kan avslöja att jag döptes idag och Jenny fick ta emot välsignelse. Har inte velat skriva det tidigare idag då det skulle hållas privat.
Det var jätte mysigt och jag hadde några av mina närmsta med mig på plats.  Sedan gick vi och åt på Tzatziki, som har underbar mat. Där jobbade även Sandra som inte kunde komma pga jobb tider. Vi satt där i ett par timmar och åt, drack kaffe och små prata om allt. Tack alla ni nära och kära som kom, det bettyde mkt för både mig och Jenny.

Några bilder ifrån idag och helgen bjuder jag på.

Kommentarer
Postat av: Helena

Man får gratulera så mycket till dopet!! Själv döptes jag som liten men gjorde om hela ritualen i en simbassäng utomlands när jag var 18, and that time I really meant it! Även om jag av olika skäl inte är så inne på den linjen längre så var det riktigt då när det begav sig, och det är allt som betyder nå't. Så än en gång - ett stort grattis!!

Kram! P.S. Den här bloggen är jävligt kul och avkopplande att läsa :) D.S.

2008-03-24 @ 20:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0