Hej

Sitter nu hemma och tittade just ut genom fönstret och det känns som att det är en solglasögon dag.
Jag älskar när solen skiner och man får ta på sig sjukt snygga solglasögon, det är som om hela dagen plötsligt blir så mycket bättre.   Ska snart möte upp Lejla på stan och tillsammans ska vi till skolan för att möta upp resten. Gemensam lunch är det idag som vanligt.
Idag blir det tortelini gratäng med ädelostsås.

Senare under dagen ska jag nog ta mig kraft att beställa tåg billjett till sthlm. Jag ska ju dit nu på måndag så det skulle vara skönt att få billjetten klar.

Ikväll ser det ut som att jag ska ta det lungt för har träning heldag med musikalen både lördag och söndag.
Så det blir tidig morgon båda dagarna och sen lika på måndag också. Så jag ser idag som en ledig dag/kväll!
Jag tror att jag ska ta mig hem till faster. Alltså det finns inget bättre än att tiltta på typ Let's dance eller Melodifestivalen med henne för är det någon som kan kommentera de mest konstiga sakerna så är det hon.
Ett litet citat ifrån henne sisst:

faster: Danny och Malin dansar jätte bra! Det är nog mitt favorit par och jag skulle röstat på dem om inte Malin hadde svarta skor. Ser du inte att det blir så konstigt när hon lyfter på skon ibland och man ser att det inte är samma nyans under skon? Hadde jag varit hon så hadde jag målat dem lika under också. Du vet ingen vill rösta på dem när hon gör sånna misstag!

Haha förstår ni?

Ne ha en fin morgon alla!

image114

Kommentarer
Postat av: Erica

Är din sjal fejk ? :)

2008-03-10 @ 21:23:29
URL: http://http://ericacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0