Hallå :)

Hej Alla!

Har haft en lung dag idag, håller just nu på att göra mig iordning för dagen då jag ärligt känner att jag börjar leva först efter fem på kvällen. haha  Har rotat i garderoben större delen utav tiden och försökt komma på vad jag ska ha på mig ikväll då vi ska ha påsk middag med familjen hos faster.  Vi skulle ha haft det tidigare men jag har hafft lite fullt i min kalender så resten av släkten fick gå efter min kalender.

Ikväll tänkte jag höra av mig till Sandra och pinglorna och kanske ha en skvaller natt då jag e helt ledig hela dagen.
Så skönt med lov från både kolan och musikalen, då hinner man med lite mer. Men imorgon börjar musikalen igen och vi ska ha dans träning. Det ser jag dock fram emot, känner att jag behöver dansa av mig lite.

Ni får ha de så bra alla!


Kommentarer
Postat av: Maria J

Känner också att jag behöver dansa av mig, Nu när vi båda äntligen kan komma tillbaka efter skada och sjukdom! :) ska bli skoj! möts samma tid som vanligt innan! :) kram

2008-03-24 @ 18:09:24
URL: http://mariajonasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0