godmorgon

Har vaknat för ett litet tag sedan. Dove och Koffe tittar på Tv medans Andrea är på massage.
Solen lyser verkligen ute och det är helt underbart.  Jag är lite sliten sen igår dock, och på det har jag dessutom dansträning ikväll. Men det ska nog gå bra ändå hoppas jag.
Det har varit en lång natt igen och jag sommna vid kl 5 inatt då alla gick runt och bara fnittra åt allt hela kvällen.

Alltså den här dagen hadde jag verkligen velat spendera i sthlm, dock är jag osäker på om de också har så här fint väder idag. Men sitta på ett mysigt caffe med ett glas vin och bara titta på folk skulle vara lite avslapnande.

Idag tänkte vi ju ha spa dag, men nej! Eftersom jag har dans träning större delen utav kvällen så blir det svårt.
Vad gör man då, går hem och vilar ut efter tre dagar och nätter i rad? Nee, det blir vin kväll igen och jag börjar känna en halv stadig alkoholist varninge. haha (Ironi)

Ska ut och sola lite på terassen och bara försöka koppla av en stund. Har lite val att göra kring min blogg.  Jag har fått ett erbjudande om att börja blogga åt en ny sida. Då byter jag ju webb adress och är lite rädd för att ni inte ska hitta dig! Men ska tänka över det noga och prata lite med Monica som nu är min blogg manager. Det känns tryggt då jag vet att hon alltid tänker taktiskt och lyckas ofta pricka rätt.

ha en underbar sommar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0