Dagen

Det har varit en väldigt bra dag idag. Har hunnit med skolan, modevisningen, möte och intervju!
Jag blev intervjuad idag utan en blogg, http://falulicious.blogg.se/ , ska bli roligt att se resultatet.

Modevisningen blev jag några minuter sen till men Maria såg till att jag kom in. Den var inget speciellt då jag tycker att den var en aning oorganiserad. Den var väldigt kort med lite för lite utbud utav kläder.
Modellerna var lite lama dock fanns det några som utmärkte sig. Isa2 var en utav tjejerna som ägde cat-walken
medans de flesta utav de andra tjejerna såg ut som att de skulle sommna. Men ändå var det helt okej!
Några få bilder nedanför dock dålig kvalitet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0