Dagen

Oj villken morgon. Kom till slut iväg till musikal träningen där det saknades en del och vi fick tappert kämpa på trots dålig närvaro. Eller de andra fick det då både jag och Maria var sjuka. Men det såg sjukt bra ut!

 Har idag funderat på alla val i livet som ska göras. Dem känns så många just nu, igentligen kära blogg läsare hadde jag vela dela med mig utav dem men det påverkar så många om jag berättar vad det handlar om.   Livet har börjat tagit fart och det känns som att det går i hög hastighet nu. Det var det jag ville! Men nu vill jag bromsa ner.

Jag längtar i alla fall efter sthlm och får nu snällt vänta. Det är den 3:dje april som jag åker ner och blir kvar någon dag.   Hmm får se vad jag hittar på där förutom tv inspelningen.

image130

Kommentarer
Postat av: stina

bilden är från när du träffade blondinbella. det är rätt coolt tycker jag. du har en bra blogg. tycker det är för nåra som kommentarar och säger det. du skriver på ett härligt och ett lättsamt sätt som är kul att läsa på. BRA BLOGG, med andra ord! kram

2008-03-21 @ 22:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0